Jtroncoso

Mitt liv som mamma!

Så trött!

Publicerad 2011-09-27 22:38:36 i Allmänt,

Mamma har äntligen kmt hem. Orkade verkligen inte mer med min bror så jobbig han har blivit. Gråter o skriker hela tiden, han ville inte äta o byta blöja. Aaaaah blev galen!
Har städat alla kläder som jag tvättade, imorn tvättar jag mina skor. Emilia har somnat nu o kmr inte vakna förrän vid 03.00 med då får hon tutten bara o så somnar hon igen. Jag har en sån tur med hennes sovtider, hon somnar alltid mellan 21.00-22.00 o vaknar en gång på natten o sen vid 07.00 då äter hon o vi sover till typ 11-12. Så skönt! Hoppas dt blir så ett tag till för ja är inte bredd på o vakna 7 på morgonen varje dag inte än iaf :p haha. Men men nu ska ja ta nåt o äta o sen sova imorn ska vi ut o köpa present till emilias pappa han fyller år på torsdag. Hoppas ja hittar nåt annars köper ja inget :p skoja. Har redan fixat allt, dt kmr bli såå fint!
God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela