Jtroncoso

Mitt liv som mamma!

Helluuuu

Publicerad 2011-10-12 14:28:12 i Allmänt,

I know, i know! Ja har inte kunnat blogga från mobilen o har inte orkat sätta på datan men nu är den på så passar på o skriva :) Vad har vi gjort då? Vi har vart hos alex, hemma, på kalas, i stan. Var hos Pauli&Carol på kalas. Deras lillebror fyllde år. Träffade lilla nicolas, jätte söt :) lilla tjockisen. O Melanie har blivit så stor. Tiden går så snabbt. Vi var kvar där när alla hade gått, satt o prata om allt möjligt. Min förlossning, hennes o sånt.
Har gjort hål på Emilias öron oxå. Ja grät lite, usch va hemskt! Hatar när hon gråter o hon grääät så mkt att ja fick panik var tvungen o ringa nån. Så ringde min syster, skaksde i hela kroppen o visste inte ens vad ja pratade om haha. Men dt gick över efter ett tag o nu är hon super fiiin :) min lilla älskling♥
Ja är super mega glad just nu :) den 1 november flyttar vi. Ja, emilia o hennes pappa ska med. Känns lite konstigt o lämna mamma o mina syskon men ja gör dt här för Emilia. Dt är alldeles för trångt här, o hon behöver mkt plats när hon snart kmr börja krypa. Hoppas på dt bästa bara. Så ja lämnar Gustavsberg o flyttar till Fagersjö. Ååh längtar till ikeaaa :D Men nu måste ja städa lite, byta blöja o sånt :) skriver snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela