Jtroncoso

Mitt liv som mamma!

no me importaaaaa

Publicerad 2011-03-10 21:04:06 i Allmänt,

Dt var inte igår :P haha har inte orkat skriva nåt o så fick vi inte använda datan ett tag. Men nu kan ja sitta när ja vill. Kmr inte ihåg vad ja har gjort dom dagarna ja inte skrivit. Men har tagit hand om min bror, vart ute, träffat tjejerna, Vansha o Elias fyllde år så vi hade kalas här hemma. Har åkt runt halva världen men Muñoz haha jävla adolfooooo! Garvat ihjäl mej varje dag typ. Spytt mitt i centralen o gjort min första tattuering :) o min mage bara växer o växer men tiden går skit sakta :( vill att dt ska gå lite snabbare. På min födelsedag ska ja gå o kolla på könet med pappan. Äntligen får vi veta :D bästa födelsedags presenten oavsett om dt blir en tjej lr kille.
Skulle ut o gå idag med elias medans mamma var o gymma men ja kom på att ja inte kan ta ner vagnen själv så stannade hemma. Dt var ju bra för dt började ändå bara snöa igen :@ Jävla skit snööö! försvinn vi vill inte ha dej kvar längre. Låt våren börja för faaaan. Haha dt där va mina hormoner inte jag :D
Imorn är dt fredag, kanske går på träningen o hälsar. Kolla hur dt går för dom. Annars stannar ja bara hemma o kollar på nån film. Aja ska gå o dricka te nu o sen kolla på Big brother så ja skriver imorn när ja vaknat. Mamma jobbar imorn så måste va med elias. God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela