Jtroncoso

Mitt liv som mamma!

Glad midsommar! :)

Publicerad 2011-06-24 21:40:58 i Allmänt,

Äntligen hemma :D har vart i skansen hela dagen med min familj. Åkte hemifrån vid 12, bussen var sen pga köer o hög belastning :O massa tjocka svenskar som åkte buss haha. Vad ska dt annars betyda? dt tog oss 45 min o kma fram till slussen. Trodde vi skulle till Gröna lund först men vi hade fel haha. Men dt var ändå skönt i skansen. Underbart väder o massa djur :) Har gått så mkt att ja har ont i fötterna o ryggen nu. Åt lasange m sallad o sen sockervadd :D mumsigt.
Om inte ja åker in till sjukhuset idag hade ja tänkt o gå till Midsommarlatino i rinkeby/tensta imorn med mina syskon o några till. Vill äta churros o karamelläpple :D kolla på uppträdanden. Såå om ni ser en fet elefant så är dt ja! haha :D
Har bytt om o nu ska ja vila o kolla på tv. Kanske händer nåt ikväll :) Skriver mer imorn ♥
Lite bilder!
Min gris innan vi gick :)
Nån va törstig!
Ja tjockisen dåra ;)
Han ville inte gå själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela