Jtroncoso

Mitt liv som mamma!

Unsdääääg

Publicerad 2011-02-16 14:18:47 i Allmänt,

Vaknade kl 4 när mamma gick. La mej hos Elias o sov till 7 då han vakna :O orkade inte gå upp så min syster fick ta honom ett tag innan hon gick till skolan. Gick upp o åt frukost med honom sen kom mamma hem. Så ja gick o la mej igen. Gick upp vid halv 1 åt lite o nu väntar ja på att nån ska kma hem.
Har världens halsbränna o hosta :( dt gör så ont! Hostar hela tiden så ja får ont i magen. Usch hatar dt här. O dt är bara början sägs dt. Vrf får man halsbränna när man är gravid? Vad är meningen? Hoppas dt går över lite. Min baby mår bra iaf, sparkade hela morgonen :) underbar känsla!
Ska börja fixa mej snart o sen gå, måste platta mitt hår. Men först måste ja städa mitt rum. Lite kläder på golvet som ja måste fixa. Får inte på nåt av mina jeans lr leggins :O bara 2 par typ. Min mage har blivit för stor så kan inte ha på mej nåt. Så går runt med mjukisbyxor hela tiden annars får ja ont i magen. Ajaaaa. Ska inte sova hemma idag, så kanske inte bloggar mer under dagen. Men vi höres :) hejdååååå♥

Kommentarer

Postat av: carol

Publicerad 2011-02-18 15:58:32

köp mamma leggings dom är jätte sköna ;)

det finns mammajeans också fast dom är lite dyrare.. 399 typ.. det finns treggings för gravida också.. snygga! för 199 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela