Jtroncoso

Mitt liv som mamma!

subway in my ♥

Publicerad 2011-02-21 19:24:02 i Allmänt,

Shululululuuuuuuuuuuuu :D
Kom hem för 1 timme sen typ. Va i forum o kollade runt, fick en body av sulle :) o så åt vi på Subway. Godaste ja nånsin ätit. Tog chicken teriyaki, muuums! :D vill äta subway varje dag. Sen gick vi runt lite mer. Köpte glass o gick o väntade på bussen. Vi trodde inte att vi skulle få gå på med glass av gubben i bussen. Du brukar ju vara väldigt jobbiga. Så ja gömde min glass i fickan haha ja trodde den skulle överleva. Gick på o satte mej o när ja tog ut den ur fickan så hade den gott sönder haha garvarde i hundra år. Hela min ficka hade choklad :D men torkade bort dt med en våtservett då gick dt bort. Vansha höll på döda mej. O nu när ja är hemma så märker ja att allt mitt hår sitter ihop längst ner vid topparna. Har choklad på håret :O Ska hoppa in i duschen snart.
Ska kolla på film med mina systrar o sen blir dt tesitoo :) efter dt big brother.
Dt fick bli en beige/vit body eftersom ja inte vet om ja ska få en kille lr tjej :) ville ha den rosa men ja kanske har en liten pojke i magen. Vill sååå gärna veta vad min älskling är. Men kollar om några veckor så att man ser ordentligt o 100%.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela