Jtroncoso

Mitt liv som mamma!

massage?

Publicerad 2011-02-18 21:04:09 i Allmänt,

Kollar på den nya avsnitten av Vampire Diaries o dricker vatten. Har missat ganska mkt, fattar inte vad som har hänt. Har såååå ont i min rygg o axlar :( dt bränns! Skulle behöva massage. O är skit trött, vill lägga mej o sova men dt är för tidigt. Imorn ska ja gå o köpa mina leggins o sen hem igen innan ja drar till träningen 20.00. Ska kolla på mixton o resten av femenino. Kanske tränar lite, vi får se.
Min baby har fest, sparkar för fullt. Såå söt♥ Vill se dom små fötterna som slår mej! Längtar!! Mina bröst svider o kliar ganska mkt. Har fått lite vätska men dt är inte mjöllk än. Ska kolla på film snart lr spela spel o sen sova så ja tror nog att ja skriver mer imorn. God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela