Jtroncoso

Mitt liv som mamma!

Dt här är inte roligt längre!

Publicerad 2011-02-19 16:03:04 i Allmänt,

Har lock för öronen, värsta hostan, halsbränna, ont i axlarna, mina ögon läcker haha rinner tårar bara. Vad mer kmr ja få? Snart har ja väll diarre o ont i benen oxå :P haha skoja.. Skönt var dt o sova iaf, saknat min säng! Kmr få byta säng med Vansha snart. Kmr inte ens upp på min säng den är för hög min mage har blivit för stor så måste typ hoppa upp och slänga mej bak. Städade mitt rum o min garderob. Slängde grejer ja inte använde o nu har ja plats med nytt. Böt sängkläder o dammsugade.
Jessi ska kma till mej men vet inte om hon vaknat än hon skulle höra av sej. Kanske möter henne på träningen bara.
Mamma köpte leggins till mej men dom var för stora så ska gå o byta storlek. Men ja ska äta mat nu :) skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela