Jtroncoso

Mitt liv som mamma!

älskar o läsaaaa!

Publicerad 2011-02-24 15:40:05 i Allmänt,

Vaknade vid halv 11 idag. Åt frukost o sen har ja läst min bok. Började läsa den idag o blir nog klar idag oxå. Fastnade ett tag haha men ska fortsätta o läsa men måste äta mat först. Är så sugen på falukorv, så min syster håller på gör dt åt mej :) Lyssnat på aventura hela morgonen. Kollade på deras uppträdande i Viña del mar igår. Stod o skrek med min syster haha dom var bäst. O min bebis tyckte om bachata, dansade jätte mkt :D lr sparkade då. Ooh ja vill se dom på riktigt, vill stå o skrika o sjunga. Hoppas dom kmr till Sverige nångång.

Idag går ja in i v.23 :D nästa vecka blir dt 6 månader, 3 månader kvar sen får ja träffa min lilla älskling :D sparkar o rör på sej jätte mkt. Nu håller den på hela tiden :). Sover bara när ja sover fast vaknar upp vid 4 o börjar sparkas. Så då är ja vaken ett tag tills ja kan somna igen. Vill att tiden ska gå snabbare! Vill se dej nuuu♥
Men nu ska ja äta mat skriver mer senare :) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela