Jtroncoso

Mitt liv som mamma!

VMA!

Publicerad 2010-09-15 13:29:45 i Allmänt,

Tjenaa!
Har inte orkat blogga + att min internet är helt cp! I måndags hade ja ju träning , skulle möta Jessi kvart över 4 men hon kom kl 18.00 :O så åkte till träningen bara. Var helt onödigt att ja gick dit fick dansa i 5 min bara sen slutade vi. Men men. Igår gick ja på Filip&Fredrik med Arezo. Hade jätte roligt haha , sista programmet! kom hem vid 00.30. Kollade på reprisen av Idol sen somna ja. Vaknade halv 12 typ åt frukost o städa lite.
Nu kollar ja på Ellen :) väntar på mamma som skulle till vårdcentralen med min bror. Ska göra Pannkaks smet för min syster vill göra pannkakor när hon kmr hem från fritids. Har träning idag men orkar inte gå dit så kanske stannar hemma o kollar på film! Aja ska kolla på VMA som ja missade i måndags. Skriver snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela