Jtroncoso

Mitt liv som mamma!

Hemma today !

Publicerad 2010-09-25 20:13:43 i Allmänt,

Helloooooooooo!
Va ju ute igår. Blev la isla med Giuli & Arezo. Vi föra hos arezo i Skanstull. När vi vart lite lulliga rörde vi oss mot Fridhemsplan. Vi blev lurade om att vi skulle kma in gratis så vi betalade bara. Roliigt hade vi. Gick därifrån vid 2 tror ja, åkte o lämna Giuli i Alvik sen åkte ja hem. Kom hem vid 4, helt trött. Somnade nästan! La mej på en gång.
Vaknade vi 12 idag, trött o törstig. Så gick upp o drack vatten o började fixa mej.
Kom hem för ett tag sen. Var i forum med familjen, åkte dit vid 1 tiden. Massa folk var dt där o några artister uppträde. Åt i restaurangen, gott men mätt som fan blev ja. Såg en jätte fin tröja ja vill ha så ska köpa den innan dom tar slut. Röd med spets på axlarna! Fin fin. Kollade på skor men hittade inga fina men till slut så hitta ja ett par som ja gilla. Svarta med nitar på sidorna, 399 kr. Varma är dom oxå. Äntligen! Nu behöver inte mina fötter frysa eller bli helt blöta. Fick mina pengar idag oxå. Imorn måste ja lämna min syster i Nacka sen måste ja till stan en snabbis o fixa en grej. Börjar bli bråttom.
Kallt som faaan är dt. Ligger med filt. Vill ha en stoooor mysig halsduk, hittar inte min. Nån har gömt den nånstans.
Tvättar kläder just nu. Ska kolla reprisen från idol igår, missade den. Sen blir dt film :)
Skriver senaaare, hejsvejs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela