Jtroncoso

Mitt liv som mamma!

bläää

Publicerad 2010-09-22 23:39:45 i Allmänt,

Kom hem för ett tag sen. Hade träning. Fyy fan va trött ja blev, ingen kondition alls :O Fick jätte ont i mina armar o axlar. Kändes som om nån satt på mina axlar. Men var tvungen o fortsätta bara, orkar verkligen inte dansa till tävlingen! Kmr ha värsta träningsvärken imorn :( hoppas inte.
Sov ju hos Arezo, var hos henne vid 5 igår. Men mongot låg o sov fortfarande så ja hoppade på hennes säng haha hon blev fett rädd. Kollade på Pretty wild, Gossip girls o Vampire diaries. Den har blivit såå bra, dog nästan! Sen lagade hon mat, gott blev dt även om hon la in vetemjöl haha. Vi åt mat, satt o prata en stund sen fick vi lust o baka kladdkaka så dt gjorde vi. Spelade yatzy, min första gång o mästaren vinner ju såklart :) fick 311 poäng. Gick o la oss vid 5 på morgonen typ o vaknade vid 3.
Nu ligger ja o kollar på tv, väntar på att idol reprisen ska kma sen lägga mej. Är jätte trött, om ja inte kan somna så slår ja Arezo hennes fel om ja vänder på dygnet. Ajaa ska läsa lite blogg. Hörs imorn. Goooodnatt :)
Väldiiigt gammal bild!

Kommentarer

Postat av: arezo, den bästa såklart

Publicerad 2010-09-23 01:31:23

hej

vi somnade faktiskt kl 7 och det är inte mitt fel om du inte kan somna

hejdå

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela