Jtroncoso

Mitt liv som mamma!

Iam sooo happy :D!

Publicerad 2010-10-23 13:56:27 i Allmänt,

Råkade somna igår haha var så trött. Somnade kl 10, vaknade upp skit rädd så ja kollade vem som åkte ut från idol. Hämtade en mandarin drack lite vatten sen somnade ja igen. Mandarinen ligger fortfarande på min säng. Konstigt att ja inte råka mosa den när ja sov. Vaknade vid 11 idag. Helt happy :D Lekte med min bror ett tag, han är såå söt min tjockiis. Han skrattar åt allt o pratar så mkt. Fast hans egna språk haha.

Idag vill ja ut o göra stan osäker :P haha nää men ja vill inte sitta hemma idag. Behöver ha roligt o inte tänka så mkt på skit! Så får väl se vad dagen bjuder på. Ska kolla med min party kompis haha Giuli. Alltid så taggad till allt :)♥ Men ja skriver mer sen. Ska kolla på en film med min mor. Puss :D

Förresten.... NI FÅR JÄTTE JÄTTE GÄRNA KOMMENTERA, DT SKADAR INTE :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela