Jtroncoso

Mitt liv som mamma!

brev?! haha

Publicerad 2010-08-31 12:52:12 i Allmänt,

Heeej! Har inte haft tillgång till en data så drf har ja inte bloggat på 2 dagar men ska berätta lite kort om hur min helg var o måndag :)
Lördag; Åkte ja hemifrån vid halv 7 när ja kmr fram till slussen så ber Giuli mej o göra henne en tjänst så ja åker till Hökarängen men precis när ja går av tåget så dör min mobil! Inga batterier alls så kunde inte få tag på nån. Står där i 40 min sen åker ja till Rågsved. När ja väl kmr fram så står ja i 20 min o väntar på att nån ska öppna porten, skriker som en galning men nån stänger fönstret till köket :O men till slut så kom ja in iaf. Väntade på Natta, Jessi o Sandra så vi kunde äta Giulis speciella nudelsoppa haha!
Spelade kort med tjejerna, hade jätte roligt som vanligt! Dom gick vid 3 tiden. La mej runt 4 tiden tror ja.
Söndag; Vaknade vid 2 tiden åt frukost sen låg vi vid sängen o prata. Lagade mat, jätte gott blev dt! Värsta kockarna :p sov över igen för giuli ville inte att ja skulle hem så vi satte på Twilight filmerna. Första filmen var juu bra men dom andra två sååå tråkiga! somnade o vaknade på slutet av båda filmerna. Så gick o la mej ist.
Igår åkte ja hem vid 11 tiden, duschade o så gick ja ut lika snabbt. Mamma skulle till vårdcentralen men min syster så skulle kolla till min bror under tiden :) efter dt gick vi o åt Kina mat. Åkte hem , orkade inte gå på träningen men gick iaf. Vi har börjat lite med femenino , o dt gick ju så bra haha lärde mej till slut! Åkte tidigare från fiskis så att ja inte kom hem så sent men tåget var sent så missade bussen hem. Väntade i 20 min i slussen sen fick ja promenera upp :O dog typ. La mej på en gång.
Idaaag vakna ja halv 8 fixade mej åt frukost o åkte mot Sundbyberg, hade intevju med Coop Extra. Dt gick väl bra hoppas ja haha :) får se om dom ringer tibax lr inte. Nu ska ja sova ett tag är skiit trött. Värsta brevet dt här blev :D
Skriver sen , puss :)

Kommentarer

Postat av: Giuliana

Publicerad 2010-08-31 14:35:03

Kompis, min nudelsoppa var bäst :D haha!

Men tack för att du stannade :D jag hade skit kuul iallafall. Jätte mysigt =) love u!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela