Jtroncoso

Mitt liv som mamma!

Nu testar ja igen!

Publicerad 2010-08-27 23:43:30 i Allmänt,

Hellu :D hade tänkt o börja blogga igen men med en ny , alltså den här!:) dax o börja om på nytt! min andra blogg kmr ja ha kvar men kmr inte skriva på den. Sååå om nu kikar in här lite då o då så kmr ni få veta lite om mitt liv o vad ja gör om dagarna. Ni kmr oxå få lyssna på massa musik :D kmr lägga upp en ny låt varje dag.
Ska börja kolla på Paradise Hotel Danmark ,har hört att den är braa så ska kolla. Dom är på avsnitt 62 :O måste kolla snabbt så att ja hänger med sen , skriver snart igen :D Puss!
Hellu :D hade tänkt o börja blogga igen men med en ny , alltså den här!:) dax o börja om på nytt! min andra blogg kmr ja ha kvar men kmr inte skriva på den. Sååå om ni kikar in här lite då o då så kmr ni få veta lite om mitt liv o vad ja gör om dagarna. Ni kmr oxå få lyssna på massa musik :D kmr lägga upp en ny låt varje dag.
För er som inte känner mej så heter ja Jennifer men kallas för Jetti. Fråga gärna om ni vill veta nåt!
Ska börja kolla på Paradise Hotel Danmark ,har hört att den är braa så ska kolla. Dom är på avsnitt 62 :O måste kolla snabbt så att ja hänger med sen , skriver snart igen :D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela